ČASTÉ DOTAZY

 

  1. Vrácení a reklamace zboží

Nejste spokojeni s nákupem? Produkty můžete vrátit nebo vyměnit běhen 14 dnů od data doručení. Aby produkt mohl udělat radost někomu jinému, prosíme o vrácení ideálně v původním, nepoškozeném obalu. Zboží můžete přinést osobně na prodejnu, nebo ho poslat zpět následujícím způsobem:

Zabalte balík

Produkty zabalte tak, aby nebyl poškozen jejich původní obal. Zabalte zboží třeba do další krabice či jiného obalového materiálu, poštovní štítky nesmí být nalepeny na původním obalu.

Přiložte vyplněný formulář, který můžete stáhout ZDE.

Pošlete zabalené zboží zpět k nám. Jméno a adresa: BLOMUS s.r.o, Karlínské náměstí 376/10, Praha 8 – Karlín, 186 00

Doporučujeme posílat prostřednictvím Zásilkovny, nebo jiných přepravních společností (PPL, DPD, …)

Záleží nám na co nejhladším procesu reklamace, proto kvůli negativním zkušenostem nedoporučujeme posílat přes služby České pošty. Zboží k nám není dopraveno a většinou je vráceno k odesílateli. Prosíme, opravdu neodesílejte zboží prostřednictvím České pošty!

Náklady na odeslání vráceného zboží hradí zákazník. Pokud se jedná o vrácení poškozeného nebo chybného produktu, náklady hradí firma Blomus s.r.o. Pokud produkt odpovídá podmínkám vrácení, peníze budou vráceny do 14 pracovních dnů na bankovní účet.

  1. Jak získat objemovou slevu 10 % na nákup?

SLEVU 10 % u nás získáte při nákupu nad 20 000 Kč. Sleva se nevztahuje na produkty, jejichž standardní cena je 20 000 Kč a více, z důvodu zachování dopravy ZDARMA. Slevu tedy nelze uplatnit na produkty (nábytek) nad 20 000 Kč v kolekci: AVIO, GOBA, KUON a další. Slevy se nesčítají, proto není možné tuto slevu kombinovat s probíhajícími akcemi.

  1. Jak získat jednorázovou slevu 10 % na celý nákup?

Jednoduše se sa Blomus.cz přihlaste k odběru našeho newsletteru a získejte jednorázovou slevu 10 % na nákup! Navíc budete včas vědět o našich novinkách a exkluzivních akcích pro odběratele newsletteru Blomus. Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit. Slevy se nesčítají, proto není možné tuto slevu kombinovat s probíhajícími akcemi.

  1. Nemůžete se rozhodnout při výběru, potřebujete poradit?

Rádi pomůžeme s výběrem velikosti i barvy tak, aby odpovídal vašim představám. Kontaktujte nás, a my vám rádi pošleme fotky v autentické barvě. Doplňky si také můžete prohlédnout při osobním odběru, nebo se podívat v našem showroomu na Karlínském náměstí 10. Případně nás kontaktujte telefonicky +420 222 316 990 a domluvíme se.

  1. Jaké jsou výhody registrace do našeho e-shopu Blomus.cz?

Registrovaní zákazníci mají přístup k přehledu objednávek.

  1. Jak upravit, nebo změnit vytvořenou objednávku?

Odeslali jste objednávku bez slevového kódu? Vyskytla se v objednávce chyba? Nic se neděje, vše společmě upravíme. Stačí, když napíšete e-mail na shop@blomus.cz, nebo nás kontaktujte telefonicky: +420 222 316 990.

Není třeba objednávku stornovat, pošlete nám e-mail, nebo nám zavolejte. Společně vše upravíme.

  1. Nepřišla Vám zpráva o potvrzení objednávky? Chybí Vám doklad?

Prosíme, ověřte, zda není zpráva v nevyžádané poště/spamu. Případně napiště na shop@blomus.cz, nebo volejte na telefonní číslo: +420 222 316 990.

  1. Kde zjistím stav objednávky? Kdy bude termín dodání?

O případných změnách  termínu dodání se snažíme vždy informovat. Na e-mail uvedený v objednávce dostanete zprávu o termínu dodání, při převozu zboží z externího skladu je v e-mailu uveden i předběžný termín dodání.

U každého produktu můžete v e-shopu vidět jednu z možností dostupnosti (najetím myší se ukáže detail informace):

Skladem – zboží je dostupné k odeslání ihned

Externí sklad – Zboží je dodáno do týdne od objednání

U zboží, které není skladem, je uveden přibližný termín naskladnění.

Pokud je cokoliv nejasné, napište nám na shop@blomus.cz, nebo volejte na telefonní číslo: +420 222 316 990. Rádi vše upřesníme.

  1. Kdy si mohu vyzvednout objednávku z Blomus.cz?

V CONCEPT STORE KARLÍN, na adrese Karlínské náměstí 10, jsme pro Vás od pondělí do pátku – od 10 do 18 hodin. (Po písemné domluvě předem je možné objednávku vyzvednout i v sobotu).

  1. Chci koupit dárkový poukaz na nábytek a doplňky Blomus

Nabízíme dárkové poukazy v hodnotě 500 Kč, 1 000 Kč, 2 000 Kč nebo 5 000 Kč.

Přejete si poukaz upravit na jinou hodnotu? Kontaktujte nás, společně vymyslíme dárek, který potěší! Po objednání a úhradě Vám bude poukaz se všemi potřebnými údaji zaslán na uvedený e-mail.

Při osobním odběru můžeme dárkové poukazy vytisknout a připravit do obálky.

Dárkové poukazy Blomus lze uplatnit jeden rok od vystavení.

Pro další informace pište na shop@blomus.cz, nebo volejte na telefonní číslo: +420 222 316 990.

Přejeme příjemný nákup.

Zpět do obchodu